کد مطلب:315353 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:180

مجازات فوری دروغگو
17- هم چنین یك روز با معجزه و كرامت دیگری روبه رو شدیم كه از این قرار است:

روزی بعد از نماز مغربین در قسمت چهل چراغ ایوان طلایی صحن اباعبدالله الحسین علیه السلام با بعضی از دوستان نشسته بودیم، ناگهان صدای غوغای مردم بلند شد. ما هم به طرف آن جمع دویدیم. دیدیم چند نفر، شخصی را كه مانند یك مرده است، می آورند، پشت سر آنان جمع زیادی از مردم بودند كه مكرر می گفتند: اباالفضل العباس علیه السلام این شخص را سیلی زده است.

ما دیدیم كه چهره ی او به طرف راست كج شده و آب دهان مدام از دهنش می آمد و هیچ حرفی نمی توانست بزند.

آنهایی كه این شخص را برداشته بودند، شال او را از كمرش باز كردند و یك طرف به گردن و طرف دیگر شال را به ضریح امام حسین علیه السلام بستند و او را نزد ضریح خواباندند. پس از نزدیك یك ساعت فقط توانست این جمله را بگوید: مرا نزد ضریح اباالفضل العباس علیه السلام برسانید.

مردم فوری او را به ضریح حضرت ابالفضل العباس علیه السلام انتقال دادند و در اینجا او را به ضریح بستند. لحظاتی بعد به هوش آمد و گفت: من نزد ضریح یك قسم دروغ خوردم، ناگهان یك سیلی محكم خوردم كه چون ضربه خیلی سنگین بود تقریبا نیم متر از زمین به بالا پرت شدم و وارونه به زمین افتادم.

در این هنگام در یك حالت بیهوشی محض بودم كه ناگهان صدایی آمد كه من به حضرت عباس علیه السلام سفارش تو را كردم تا از لغزش تو بگذرد، همان موقع بود كه این جمله را توانسته بودم بگویم كه مرا نزد عباس علیه السلام برسانید.

آری، این اعجاز و كرامت دلیل اقتدار این دو برادر بزرگوار است.



[ صفحه 666]